2015. szeptember 5., szombat

Régi agyagcserép

Szintén egy kedves alkalomra készült egy régi agyagcserép új külseje, mégpedig a Kedvesem édesanyjának a születésnapjára. Sok időm nem volt rá, hogy valami széppel és különlegessel álljak elő, így csak az itthoni alapanyagokban tudtam gondolkozni. Egyből a cserepes virág jutott eszembe. A legfontosabb kellék maga a cserép. Rögtön adódott ezzel némi probléma. Nemes egyszerűséggel nem volt :D Úgyhogy a mama egyik muskátliját fosztottam meg a lakhelyétől, és átültettem egy szabad műanyag cserépbe.

Cserép már van, virág is van, viszont ezt nem lehet így hagyni. Fürdetés után megcsiszoltam, hogy tapadjon majd rá a festék. Két rétegben kapott lila színt. De így még mindig üresnek találtam, ezért tekertem rá madzagot és egy régi spirál füzet kemény lapjából vágtam rá két szívet.


Beleültettem 3 pernyét, amik szintén lila virágot hoztak... Nem tetszett, hogy látszik a föld, ezért száraz -lila- virággal szórtam körbe.
Tettem még a pernye mellé egy kis üvegbe fürdősót, már nem is mondom, hogy milyen színűt...
Nem vagyok lila fanatikus, korábban egyáltalán nem jutott eszembe, hogy bármin is ezt a színt lássam viszont, de mostanában a legtöbb dolog ebbe az árnyalatba 'fullad'.



Most döbbenek rá, hogy az oldal is úszik a lilában... :D
Várlak vissza! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szep lett, lehet en is kiprobalom :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! Ha csinálsz, mutasd meg nekem is! ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előbb találnom kellene egy hasonló leharcolt cserepet, azt néztem nekem csak műanyagok árválkodnak itthon... talán akrilfestékkel azok is felturbózhatóak lennének. Viszont az új bejegyzésedben levő is nagyon kis szépséges lett :)

      Törlés
    2. Köszönöm! :)
      Vagy próbáld ki a műanyagokra a krétafestéket, az biztosan megtapad rajta! :)

      Törlés