2015. szeptember 14., hétfő

Csajdolog

Szempillaspirál, rúzs. Csajos.
Üveg, csiszolópapír. Kevésbé csajos.


 Mégis többek között ezek kellenek ehhez a kis tárolóhoz, ami megint csak csajos.
Az üveget a körömlakklemosós, hideg vizes megoldással vágtam el (a Youtube-on több videó a segítségünkre lehet). Utána megcsiszoltam a szélét, hogy ne legyen éles, mert észrevétlenül megvághatjuk vele magunkat.


Párnahuzatként szolgált ez a kedves mintájú anyag valamikor, amit dekupázs ragasztóval és lakkal rögzítettem az üvegre.

 
Ha más anyagokat használunk, akkor teljesen más stílusú lesz a végeredmény. Jelen esetben pasis.
Ehhez sorsára hagyott farmert és mamamadzagot használtam.
Várlak vissza! :)

Ha kedvet kaptál ilyen tárolók, tartók elkészítéséhez, küldd el nekem is üzenetben a végeredményt! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése