2015. szeptember 7., hétfő

Balatoni kincsek

A Balaton gyönyörű. Sok felhasználható kincset rejt.
Ezek közül az egyik a parti sziklák közé bemosott nád. Haza hoztam annyit, amennyi a két kezemben elfért, többre nem volt lehetőségem, így is a sétányon járó emberek meg-megnézegettek, ahogy bányászok a sziklák között, fölött egyensúlyozva.


Imádom a kékes, sárgás, barnás színeket ilyen formában és árnyalatban.
Valamennyit azért gondolkoztam, hogy mi is legyen belőlük, végül egy hangulatos gyertyatartót találtam ki.


Méretre vagdostam minden darabot, először szikével próbáltam, de az olló hatékonyabbnak bizonyult.
Aztán szükségem volt még egy üvegre, amit szintén méretre vágtam. Végül pedig egy madzagra -mi másra, mint a mama madzagjára-, amivel össze tudtam kötözni a nád darabokat.


Összekötözés után pedig egyszerűen az üveg köré kötöttem szorosan a két végénél.
Az üveget a körömlakklemosós, hideg vizes technikával vágtam el.
Bele a gyertya és kész.


Esti árnyjáték.
Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése