2015. szeptember 4., péntek

Az első

Nem ez az első saját kezűleg készített ajándék, de a blog első bejegyzése és ez a legaktuálisabb, mert néhány napja több hónapra elrepült a szívemnek egyik legkedvesebb lakója -akit innen is ölelek.
A színből is sejlik, hogy hölgy az illető. Nemcsak ezért lettek ezek az apróságok ilyen színűek, hanem mert a hálójának a falai is lilában pompáznak -amit két évvel ezelőtt főként mi ketten csináltunk éjjel és nappal- egyéb kiegészítők mellett. A fehér szín lágyítja a lila határozott árnyalatát, valamint a bútorai is főként fehérek. A barna madzag pedig a kedvencem, amit még a nagymamánk használt lánykorában a szövő üzemben. Most pedig az utókor kezei közé került.
A feliratot és a repülő sziluettjét nem is kell magyaráznom....



Gipszből gyertyatartót csináltam, amit később zománccal festettem és a már említett madzaggal körbetekertem és virágot formáztam belőle. Szintén a mamáé volt a fehér blúz, amiből a virág közepe ragasztódott.


A tábla egy régi deszka egyik 20x15-ös darabjának újjászületése. Ugyanazzal a zománccal festettem először, mint a gyertyatartót. Amíg száradt, kivágtam egy repülőt, majd ráragasztottam úgy, hogy később vissza tudjam szedni. Ezután fehér fal festékkel -igen, fal festékkel, mert a fehér zománc elfogyott :D- körbefestegettem a repülőt csak úgy nagyjából. Körbetekertem a táblát madzaggal, hogy ebben is hasonlítson a másik apróságra. Legvégül a betűket ragasztottam fel, mert még személyesebbé szerettem volna tenni.


Szívből remélem, hogy az első bejegyzés elnyerte a tetszésed, és megtekinted a további munkáimat is! Várlak vissza! :)

Az oldal jobb oldalán keresd meg ezeket a képeket és kattints rájuk ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése