2015. szeptember 17., csütörtök

Jawa Mustang kicsiben

Édesapám motoros ember -így hát én is.
Szíve csücske -rajtam kívül- az épített Jawa Mustangja (az én szívem csücske is egy Jawa Mustang, merthogy kettő van, a másik az enyém).
Nemrégiben volt az ikszedik születésnapja. Mivel már annyi születésnapot ünnepeltünk együtt, nehéz volt valami újat kitalálni neki.
Egy darab lecsiszolt deszkára rárajzoltam, majd belevéstem az Einhell kisgépemmel az ő szíve csücskét.
Nem, nem az én portrémat...


(Először Dremel VersaTip- pel próbáltam beleégetni a motor vonalait, de a fa sötétebb, keményebb erezetei és a világosabb, puhák váltásánál nem tudtam szépen végig vinni. Úgyhogy az az ötlet ment a kukába.)


Ezután kapott 3 réteg dió lazúrt.



Örült neki jóatyám. A következő születésnapjára nem tudom, hogy mivel fogok előállni. Szerencsére idő, mint a tenger -idén is ezt gondoltam egészen a nagy nap délelőttjéig.
Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése