2015. szeptember 10., csütörtök

Ablakkeret - képkeret


Kukáztam. Nem. Újrahasznosítottam.
Máris szebben hangzik :D


Ennek az ablakkeretnek hattyúvá kellett válnia. A hattyúvá válás sokszor gyors és egyszerű. Sokszor.
Először a pántok kerültek leszedésre, én nem bírtam velük, berozsdásodtak, belegyógyultak a helyükbe.
Másodszor megfosztottuk a régi, csúf tollaitól a kiskacsánkat, ez esetben a lepattogó festéktől.
(A rezgő csiszolóm talpa, amit két évvel ezelőtt a Tescoban 3 ezer forint körül találtam, tönkrement...) Szerencsére a felső fehér réteg alól nem bújt elő egy teljes szivárvány.

 

Így is soha véget nem érő folyamatnak tűnt a tollfosztás.
A csavarok, pántok helye nem lett kijavítva, nem akartam, hogy steril, hibátlan felületet kapjak.


Az üveget szerettem volna megmenteni, de két helyen elpattant csiszolás közben, úgyhogy újat vágtunk bele. Farostlemez lett a keret hátulja, amit fehérre festettem, és egy macska vonalait ragasztottam rá tükörfóliából. A keret színén gondolkoztam, mikor még nem volt meg a macska, ezért csiszoltuk le fáig az egészet. Az egyik ötlet volt a dió lazúr. Nem sokáig.


 Végül fehér és világoskék színt kapott.


Előbújt a hattyú. Nekem tetszik.
Várlak vissza! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése