2015. szeptember 4., péntek

Egyszerű csomagolás

Ha ajándékozunk, a hozzá illő csomagolás elengedhetetlen. Nem szeretem az ajándéktáskákat, számomra olyan sablonosak, kevésbé személyesek, ezért inkább választom az időigényesebb csomagolást. A megvásárolható csomagolópapíroknak is van hátránya, persze. Van, hogy ezer között sincs ott az igazi és van, hogy idő sincs utána járni. Így marad a DIY, ezt szeretem a legjobban.
A búcsúzós ajándékok csomagolásának készülését mutatom meg.


Először is kellett hozzá olló, ragasztó és sütőpapír. Azért esett a választás a sütőpapírra, mert mást nem találtam itthon, aminek szolid, letisztult megjelenése van és a fehér színe tökéletes az elképzelésemhez.


A sima, fehér csomagolás gyorsan elkészült, funkcióját ugyan betölti, elrejti a tartalmát, de így azért nem lehet hagyni. Találtam itthon maradék szíveket öntapadós fóliából.


Arra gondoltam, hogy felragasztom ezeket, és a körvonalukat valamint a belsejüket fogom festékes fültisztítóval bemaszatolni -szerencsére maradt még a lila festékből, amit korábban használtam, különben nem tudtam volna ugyanilyen árnyalatot kikeverni. Utána persze a fóliát lehúzom, arra már nem lesz szükség.

 

 Ez lett a kész, maszatos, szíves csomagolás. A belül maszatos szív nekem valahogy jobban tetszik.
Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése