2015. szeptember 18., péntek

Hazai agyagcserép

Az úgy volt, hogy szembe jött velem egy régi agyagcserép, pedig most nem is kerestem. Gyanús.


Nagyon megtetszett, hogy viszonylag nagy és az is, hogy ilyen formája van a peremének. Fürdetés közben vettem észre, hogy nem is akármilyen cserép őnagysága.


Nem kedvelem magam körül a túlcicomázott tárgyakat, ezért két szín és egy kis plusz az amúgy is plusz peremen az én ízlésemnek bőven elég. Csiszolás és portalanítás után zománc festéket használtam több rétegben. Hkf-et keverni türelmetlen voltam, pedig abból kevesebb réteg elég lett volna és a száradási idő is sokkal kevesebb lett volna. Volna...


Stencilt vágni és pontos, szabályos betűket festeni szintén türelmetlen voltam. A néhol hibás cseréphez ez a tökéletlenség talán jobban is illik.


Amikor már az utolsó réteg száradt, megnézte a Mama, hogy min ügyködök. Mosolyog.
-Kislányom, ez a cserép nem a miénk ám.
- :O :( :'(
-Na jó, szólok pár jó szót a cserép érdekében. Meg a tiédben.
- *.* :D :*

Őnagysága marad.

Az előző cseréptuningos bejegyzést itt újra megnézheted.
Várlak vissza! :)

Ha kedvet kaptál cserepek csinosítgatásához, küldd el nekem is üzenetben a végeredményt! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése