2016. május 16., hétfő

Reggeli vagy vacsora ötlet

Nem fog az oldal gasztronómiás bloggá alakulni, de ami nálam bevált, azt szeretném megosztani mindenkivel. Merthogy szkeptikus vagyok a netes receptekkel kapcsolatban, és ami nekem sikerül, az bárkinek sikerül. :D
Ilyen ez a rendhagyó tojásreggeli is. Semmi bonyolult nincs az elkészítésében, egyszerű rántottaként indul, és mégis jobb beleharapni ebben a formában. :)
A tojást úgy ízesítjük, ahogy a rántottánkat szoktuk. A muffin formát kókusz -mert egészségesen táplálkozunk- zsírral  kikenjük, valamilyen húsfélét fektetünk az aljába, beleöntjük a tojást.


Mindenfélét tehetünk bele, én póré hagymával, metélő hagymával és paprikával dobtam föl, a tetejére pedig gombát raktam. Kb. 20 percet sült előmelegített sütőben.


Úgy számold a porciózást, hogy kb. egy tojás tölt meg egy muffin formát.


Ugye megér egy kis pepecselést?


Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése