2016. május 16., hétfő

Meglepetés minden alkalomra

Igen, tudom, közel két hónapja nem hallatott magáról a blog. Nem is mentegetem magam, csak szánom-bánom.
Első kárpótlásként megmutatom, hogy anyák napjára mivel készültem.
Mivel a bonbon és a virág örök klasszikus és talán túl kiszámítható, teljesen mást találtam ki. A kritériumok egyszerűek voltak: legyen szép, egyedi, fel lehessen használni újra -ne csak valamelyik polcon porosodjon a többi kacat között-, és gyorsan elkészüljön.
Ehhez kellett egy nagyobb üveg, ami jelen esetben Nutellát tartalmazott valamikor, Pentart Dekor Paint Soft a kívánt színekben, hobbi lakk, transzfer gél, fültisztító pálcika, nyomtatott minta, némi víz és szivacsecset.


Az üveget zsírtalanítás után összepöttyöztem a festékekkel, kivártam a száradást és lelakkoztam. Mivel a Nutellás kupak teteje feliratos, el kellett tüntetni, én úgy csináltam, hogy karton papírból kört vágtam és egyszerűen ráragasztottam, majd festettem, és nem vártam eleget a száradásig, rátranszferáltam a mintát és ettől lett olyan amilyen. És tetszett. :P Ezután lakkoztam.



Ja, igen... a mamamadzag. Nem maradhat el. :D


És ami az üvegbe került: Banándarabos csokis muffin
Hozzávalók:
12 dkg puha margarin
25 dkg cukor (ha nem szeretnéd édesanyádat bűntudatba sodorni, akkor használj valami egészségesebbet)
2 db tojás
20 dkg finomliszt (szintén)
1 csomag sütőpor
1 kk őrölt fahéj
1 dl tej
10 dkg jó minőségű étcsokoládé (durvára aprítva)
2 db banán
A puha margarint a cukorral kikeverjük, majd a tojásokat,  lisztet, a sütőport, a fahéjat, a tejet, a csokit hozzákeverjük, legvégül pedig a karikára vágott banánokat beleforgatjuk.
Előmelegített sütőben kb 20-25 perc alatt megsütjük.


Ezzel a kedvességgel nem csak anyák napján rukkolhatunk elő, bármilyen alkalomból vagy csak úgy is meglephetünk vele valakit. Vagy magunkat.

Szép napot! Várlak vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése