2016. június 4., szombat

Ingből váll nélküli szépséget

A Pinterest nagyszerű dolog. A legutóbbi ceruzatartóm -ITT- is a Pinterestnek köszönhetően készült el. Mostanában a varrós ötletek között bolyongok és rátaláltam erre:

 

Ugye nem kell magyarázni hozzá semmit? Nagyon egyszerű, aki a varrótűt szökő évente egyszer látja, az is meg tudja csinálni.
Szóval van jónéhány ing itthon, amik használaton kívül vannak, az egyiket elvágtam, visszatűrtem, befűztem a gumit, varrtam és vasárnap este kész lett az én kis 'off shoulder shirt'-öm. Kézzel varrtam, így sok időbe telt, de akinek van varrógépe, pillanatok alatt kész lehet. 





Filléres megoldásból lett egy olyan bűbájos fölsőm, ami nem jön szembe velem sehol. És én készítettem. Dupla öröm. Dupla büszkeség.  Érveljek még?



A végére pedig még néhány fotó a Pinterestről -ha beírod a keresőjébe, hogy off shoulder shirt diy, akkor még több variációt megnézhetsz.


Na, ki készíti el? :) :P
Várlak vissza!


2 megjegyzés: