2016. február 8., hétfő

Fánkot gyorsan, egyszerűen

Múlt héten egy dolgos nap után kb 6 körül járhatott az idő, amikor neki álltam fánkot sütni.
A recept nagyon egyszerűnek tűnt és gyors eljárásnak ígérték, ezért mertem belevágni- nem, még mindig nem vagyok egy konyha tündér.
A receptet nem írtam le, sőt már azt sem tudom, hogy hol találtam, de hála az egyszerűségének emlékszek rá.


Hozzávalók:
10 púpozott evőkanál liszt
1 kis poharas tejföl vagy kefir
1 tojás
1 csomag vaníliás cukor
1 csomag sütőpor
só ízlés szerint
fél citrom reszelt héja -ez volt a legmelósabb része az egész folyamatnak
A hozzávalókat összegyúrtam, nagyobb diónyi darabokat csíptem le a tésztából és megúsztattam őket forró olajban, lecsöpögtettem, majd porcukorral meghintettem. 


Kipróbáltam házi birsalma lekvárral, eper lekvárral és ribizli lekvárral is. Nekem az utóbbival ízlett a legjobban.
Annyira jó lett -nem azért mondom, mert na-, hogy múlt héten kétszer is megcsináltam. Hiába az egyszerű recept, másodszorra a citromot kifelejtettem. :D


Ajánlom minden olyan nassolni vágyónak, akik nem akarnak hosszú időn keresztül szorgoskodni. Meg mindenki másnak. :)
A poháralátétekről korábban ITT írtam.
Az előző sütis bejegyzés pedig ITT érhető el.
Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése