2016. január 30., szombat

Őszépsége

A jácint a legszürkébb időben is a tavasz közeledtéről bizonygat és én teljes mértékben elhiszem neki. Csodaszép és bájos.


Múlt héten a reptérről hazafelé tartva az éhség bevitt minket a Lidl-be és az első másodperc tört része alatt már a kezemben volt ez a kis szépség. 


Szóval haza jött velem, de másnap átköltöztettem a borzalmas rózsaszín műanyagból egy zöld üvegbe. Ez körülbelül 5 percet vett igénybe, mert már volt korábbról üres üvegem, de ha nem lett volna, akkor plusz 10 percembe került volna. Az üveg méretre 'szabásáról' ITT írtam korábban.


Az üveg szépítése elmaradt és a jácint már teljesen kivirágzott. 
Szép fotót nem is tudtam lőni a rózsaszín virágokról, mert egyszerűen nem volt még vagy már természetes fény, mikor otthon voltam. Hétfőtől beálltam a dolgozó nők sorába, így a kreatív énem hétköznap teljesen háttérbe szorul. Ennek ellenére igyekezni fogok, hogy több élet legyen itt a blogon is és a Facebook felületen is. 


Virágzás után vigyázni fogok őszépsége hagymájára és megpróbálom jövő ilyenkorra újra teljes pompájába hozni. Akinek van már sikerélménye ez ügyben, legyen szíves megosztani velem is!
A hattyús képről IDE kattintva olvashatsz.

Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése