2015. október 19., hétfő

Sunburst mirror

Amikor megláttam a saját készítésű sunburst mirrorokat legalább egy évvel ezelőtt, egyértelműen szerettem volna én is egyet. Neki kellett állni.
Először kellett egy vastag alap -bútorlap-, amire a kör alakú tükröt felragasztom meg pálcikák, amik a kisebbeket fogják tartani. Meg fúrás a pálcák helyének. Meg festés. Hkf-fel. Aztán száradás.



Száradás után felragasztottam a tükröt, és a napsugarak is a helyükre kerültek -faragasztóval bekentem a pálcák végét és csak utána gyömöszöltem be a kifúrt lyukakba őket.


Aztán jött egy kis gondolkodás, mert a méretre vágatott kör alakú kisebb tükröket nem bírták el a pálcák. Úgyhogy kartonból vágtam köröket. Sokat. Majd tükörfóliát ragasztottam rájuk.


Aztán gyönyörködés.
Hatalmas lett ahhoz képest, amekkorát szerettem volna, de így még jobban odáig vagyok. Meg vissza.


Az ágyammal szemközti falon kapott helyet a konyhaszekrényből újjá éledt komódom felett, amit IDE kattintva részletesen megismerhetsz.
Megérte az a sok óra, mire elkészült.
Biztos, hogy van, ami szebb, jobb stb., de olyan, mint ez, nincs még egy. 


Este és reggel ez a kilátás már majdnem egy éve. Imádom. Szeretem. Nem hiszem, hogy a közeljövőben meg fogom unni ezt  a látványt.


Ez alapján készült az enyém. Nekem így túl sok, de megadta az irányt, hogy merre haladjak.

Ha kedvet kaptál te is egy saját szépség elkészítéséhez, küldj róla képet nekem is! Ha pedig elakadtál valahol, kérdezz bátran, szívesen segítek! :)
Várlak vissza! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése