2015. november 1., vasárnap

Mama tükrös szekrényéből tv állvány

Régóta csönd van, de a háttérben készül ez-az. Idővel mindent megmutatok.
Addig is itt van ez. :)
Volt a mamának -mama egy kincsesbánya minden tekintetben- az a tipikus nagytükrös-messzirőltorzítós-fésülködős szekrénykéje. Én használtam. És annyira utáltam. Kb 2 évvel ezelőtt végleg száműztem az eredeti formáját. A tükrös részétől megfosztottuk és az aljából tv állványt csináltam. A csinálás annyiból állt, hogy a vitrines részéből kikerült az üveg, fatapasszal kezeltük két helyen, és szürke színt kapott. A bútorgomb és a lábak világosszürkét. Hkf és lakk.
Az előtte képeket nem találom, pedig tudom, hogy csináltam párat, de biztos tudja mindenki, hogy melyik fajtáról van szó.


Több jócselekedet van egy-egy ilyen műveletben. Egyrészt új életet kapnak azok a bútorok, amiket már nem szívesen nézegetünk minden nap, újrahasznosítunk...


...és az sem elhanyagolható szempont, hogy a festék és az egyéb szükséges eszközök ára töredéke egy új tv állványénak.


Mama is boldog, hogy megmaradt a szekrénye. Én is, hogy van egy jókötésű kis bútorom.


Szeretem na. Most már. :)


Akik szemfülesek,  két olyan tárgyat vehettek észre, amikről már készült egy-egy bejegyzés. Ezeket ITT és ITT éred el.

Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése