2015. október 16., péntek

Ötletes képkeret

Megint szülinapot ünnepeltünk, megint magam készítettem az ajándékot és nem, most nem az utolsó napon kezdtem el. Előtte egy nappal. Fejlődök.
(A borús, szürke napok nem kedveznek a fényképezésnek...)
Először szükségem volt egy alap képkeretre, amit farostlemezből vágtam ki.
Csodaszép már most -a görbeségével együtt.



Jöhetett a személyre szabás, cicomázás.


Egy 13 éves, szupernőcis kisasszonyról van szó, természetesen a rózsaszín és annak árnyalatai dominálnak. A fehér meg egyszerűen elmaradhatatlan -ahogy a mamamadzag is.


 Kéket nem terveztem bele, a lila kikeverése közben gondoltam, hogy megtöröm a túl lányos színkavalkádot.


A 'Beauty' felirat és a szegélye hímezve van, hogy ne csak minden festve legyen.


Hihetetlenül pepecs  munka volt a sok részlet miatt, jó néhány órát vett igénybe, amíg elkészült és mindent hkf-fel festettem.
Nincs kedvenc részletem. Mindegyik nagyon szerethető lett és mindegyik motívum az ünnepelt személyiségét tükrözi. Tetszett is neki, ennek örülök a legjobban. Meg annak, hogy időben kész lett.
A helye még nincs meg, mert átalakítás alatt van a szobája, ha kész lesz, mutatok onnan egy-két dolgot, mert az én kezem is benne van.

Az ötletet Csorba Anita Youtube csatornáján láttam. Iratkozzatok fel, mert stílusos, igényes és hasznos ötleteket találhattok. Sokat. Nagyon sokat.


Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése