2016. február 4., csütörtök

Poháralátét új köntösben

Valamelyik nap a kezembe akadt egy kis fém CocaCola-s doboz benne 4 poháralátéttel. Nem tudom, hogy mióta van nekünk ilyenünk, de hogy ilyen formában nem fog az asztalra kerülni, az biztos.


 Először két réteg krémfehér Pentart Dekor Paint Soft-ot vittem fel rá, utána egy rózsaszínes árnyalatot, amit krémfehérből és burgundi vörösből kutyultam, ezt követte a világos lila. Finom csiszolás itt-ott, legvégül pedig két réteg hobbi lakk.


Nem áll közel hozzám a koptatott stílus, de ez most mégis nagyon tetszik.


Természetesen a fém dobozkát is lefestettem.


És persze le is teszteltem. Egy pohár almával. Mézes almával.
Nem eszek minden nap gyümölcsöt, nem igazán hoz lázba, nem is érzem hiányát. Viszont mióta dolgozom, rendszer lett az étkezésemben, és almát is eszek minden nap. Zöldet. A zöld almát szeretem.


Almás, egészséges, napsugaras napot mindenkinek!
Várlak vissza! :)

2 megjegyzés:

  1. Mire jó a szabadság?!........
    Jó alkotást!!
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, igen! Ki is élem magam ebben a pár napban. Köszönöm! :)

      Törlés